lauantai 19. huhtikuuta 2014

# 28 - Hieno Mummeli

Sunnuntaina oli Raision kisat Alvan tallilla. Elviira tuntui heti verkasta asti tosi hyvältä, itseasiassa paremmalta kuin pitkään pitkään aikaan. Se kuunteli pidätteet ja pysyi tosi hyvin alla, vaikka olikin ihan täpinöissään. Verkka oli tuttuun tapaan aika pehmeä, tuolla se tuppaa menemään aina tuollaiseksi mössöksi. Esteiden edustat oli kuitenkin onneksi ihan hyvät. En ottanut kuin pari hyppyä pystylle ja pari okserille, juurikin pohjan vuoksi. Itse kisakentällä pohja oli paljon parempi ja vaikka koko aamun oli satanut, oli kenttä pysynyt hyvässä kunnossa eikä ollut liukas!

Myös rata sujui erinomaisesti. Itseasiassa Elviira oli parempi kuin ikinä ennen, 9 vuoden aikana. :D Wihii! Se kuunteli kaiken mitä pyysin, eteenpäin ja pidätteet. Pari hyppyä jäi vähän lähelle kun aloin pidättää vähän liian myöhään, mutta Mummeli kokosi hienosti jalkansa eikä edes kolistellut. Ehkä hän alkaa 17-vuotiaana vihdoin tajuta että kuskikin joskus tajuaa tästä hommasta jotain ja sitä kannattaa silloin tällöin kuunnella niin homma helpottuu.. ;) Mahtava fiilis oli radan jälkeen! <3 Luokassa sijoittui 11 ratsukkoa, yhteensä lähtijöitä oli 38 ja me oltiin 15. Harmittavasti muutama sekunti jäätiin ruusukkeesta, mutta olen kyllä tosi tyytyväinen meidän rataan!


Kerrankin ei mennä ihan puomeja hipoen. :) Mun mummo <3

Meidän yhteiskirjain ;) Ja huomatkaa mun uus hieno paita! :D
*****

Koulussa meillä on ollut hirveä kiire. Ajattelin, ettei nämä viimeiset päivät ja viikot voi olla sen rankempia kuin vielä kuukausi sitten. Olin pahasti väärässä... :D Ollaan tehty portfoliota, joka tehtiin ifolor-kirjana, samoin kuin Nykytaide- kurssin lopputyö. Useiden kurssien lopputyöt, keittiönäyttelyä varten asetelmakuvia, koulun lehteä varten on ollut kuvauksia ja kirjoittamista (minulla onneksi vain kuvausta)... ja tähän päälle vielä normaalit tunnit. HUHHUH mää sanon! Onneksi nyt tulee neljän päivän miniloma, en ajatellut tehdä yhtään mitään kouluun liittyvää tuolloin. :D Nyt on tosiaan neljä koulupäivää jäljellä enää.. Huominen ja ensi viikolla ti-to. Äkkiä se aika taas on mennyt eikä edes vielä tunnu siltä että tämä olisi loppumassa. Ensi viikon perjantaina (25.4) on sitten jo päättäjäiset. :o

Töitä olen kovasti koittanut etsiä, melkein joka päivä olen mol:ia selannut, mutta ei niitä töitä vain ole... Haetaan paljon mm. sairaanhoitajia, lähihoitajia, puhelinmyyjiä yms. mutta ei mulle mitään. :( Nyt onneksi sain isältä vähän töitä kun hän tarvitsi apua omissa töissään, kävinkin eilen (tiistaina) vähän opettelemassa ohjelmien käyttöä.. :) Toimitilaa studiolle on myös etsitty, mutta sekin on vielä aikalailla auki koko homma. Saa nyt nähdä mitä tässä tapahtuu seuraavaksi. :)


*****


Viikonloppuna tein myös ensimmäisen perhekuvaukseni. Meillä oli kaikilla tosi hauskaa, ja olen lopputulokseen tosi tyytyväinen. Ja niin oli asiakaskin. :) Tässä muutama kuva kyseiseltä keikalta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti